Isnin, 17 Ogos 2009

Bahaya H1N1 apa yang perlu anda buat? Tingkatkan Antibodi Anda dengan Alpha Lipid Lifeline

Bahaya H1N1 apa yang perlu anda buat? Tingkatkan Antibodi Anda dgn Alpha Lipid Lifeline

Di Malaysia, setakat hari ini kematian akibat jangkitan H1N1 dah mencecah lebih 60 orang dan kini pihak kerajaan tidak mampu lagi mengawal keadaan ini.

Awas! Jangan Panik! Apa yang anda Perlu Buat?

1.Anda perlu tingkatkan pengetahuan anda tentang virus ini dan bagaimana boleh mengelakkannya.

2.Anda perlu tingkatkan Antibodi/Sistem Pertahanan Badan Anda -Alpha Lipid Lifeline KOLOSTRUM boleh membantu anda meningkatkan daya pertahanan badan melawan virus ini.

Kini wabak ini merebak ke seluruh masyarakat. Apa yg perlu anda buat ialah JANGAN PANIK! Jika anda panik bermakna anda bertindak melulu. Kita perlu tahu tentang cara dan bagaimana mengelakkan jangkitan ini.

Memang BAGUS memakai mask (saya pun pakai ketika berada di tempat sesak dan ketika menaiki kapal terbang), tapi apa yang lebih PENTING ialah jika sistem pertahanan tubuh badan anda (ANTIBODI) lemah, anda perlu kuatkan pertahanan badan anda, ini boleh dicapai dengan mengambil KOLOSTRUM ALPHA LIPID LIFELINE.

Anda tidak perlu lah nak mempertikai kebaikan Kolostrum dalam meningkatkan Antibodi badan, dah banyak kajian saintis mengatakan Kolostrum boleh meningkatkan sistem pertahanan badan anda.

Antibodi kita tidak berupaya mengecam virus H1N1 dan akibatnya badan kita mudah diserang oleh virus ini. Sekurang-kurangnya dengan mengamalkan pengambilan kolostrum, jumlah antibodi anda makin bertambah dan makin kuat sekurang-kurangnya mengelakkan anda mudah jatuh sakit dan demam.

Kini belum ada DRUG atau UBAT yang dicipta untuk membunuh virus H1N1. So apa alternatif yang kita ada untuk melawan virus H1N1 ini?? Ambil KOLOSTRUM!!
So Apa lagi Yang harus Anda BUAT?

MINUM SETIAP PAGI KOLOSTRUM ALPHA LIPID LIFELINE untuk menguatkan sistem pertahanan badan anda setiap hari!!

Saranan saya, ikut arahan pihak Kementerian Kesihatan dan juga anda seisi keluarga perlu mendapatkan supplemen kesihatan yang boleh membantu menguatkan sistem pertahanan badan anda.

Alpha Lipid Lifeline dapat membantu anda menguatkan sistem Antibodi badan anda!

Cubalah hari ini.

Elakkan wabak H1N1. Protect Yourself!

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan